10 mars 2014

Vilken helg!



Ännu en drömhelg, mars levererar måste jag säga! Vi har haft besök av kära vänner och fast vi har haft det hur bra som helst så har helgen känts riktigt lång. Vi hann med en middag på stan, två långa mysfrukostar, en fantastiskt härlig utflykt till eklandskapet, en shoppingtur, go-fika på hemmagjorda semlor och tacokväll framför melodifestivalfinalen! Inte så dåligt jobbat med tanke på att de åkt hem igår förmiddags. Är SÅ glad för våra fina, fina vänner som ger oss så mycket energi och en massa härliga minnen. Det vackra vädret gjorde helgen fulländad och jag känner mig laddad inför ännu en ny vecka!

Idag har jag haft min första uppsats-intervju och det gick finfint. Frågorna är lite åt det känsliga hållet men jag fick en väldigt bra respons och det känns himla bra att vara igång med metoddelen av vårt arbete. Veckans andra intervju är inbokad på onsdag eftermiddag men innan dess är tanken att hinna med två jobbpass. Jag åker till Stockholm på torsdag förmiddag och även om det blir en hel del plugg där uppe också såklart så känns den här vardagsveckan lyxigt kort! Efter en längre paus med en promenad i regnet och lunch är det dags att fortsätta med transkriberingen av morgonens intervju här hemma så jag bjuder på några härliga bilder från vår helgutflykt (kolla in den vårtrötta ormen som uppvaktades av en hel grupp med entusiastiska fotografer!) och önskar er en härlig fortsättning på den här marsmåndagen!


 
 
 
 
 
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar