3 mars 2014

Mars!


Godmorgon måndag! Ny månad och ny vecka, årets första vårmånad är här och det kunde inte kännas skönare faktiskt. Som jag längtar efter ljus och värme nu. Men än gör vintern sitt bästa för att påminna oss om att vi har några veckor kvar till riktig vår för igår kom ett oväntat snöoväder och la sig som ett vitt täcke över hela stan, vi hann precis hem innan ovädret drog igång! 

Helgen har varit helt suverän, jag och A har varit hemma och unnat oss precis vad vi har velat och känt för. I fredags kom A hem med en räkbomb till middag, i lördags strosade vi på stan hela dagen och lyxade med semmelfika och på kvällen gick vi på bio och såg American Hustle, rekommenderas! Igår var vi och tränade på förmiddagen och med undantag för en promenad ut till Tornby sällskapade jag med min bok större delen av eftermiddagen, så himla skön söndag. Efter den här helgen är energin påfylld och kroppen redo för en ny vecka, en riktigt utmanande sådan med tokmycket jobb och de sista förberedelserna inför våra intervjuer som börjar nästa vecka. Nu kör vi! 

Grattis kära bror på din födelsedag idag!

Min senaste vårkreation här hemma, pärlhyacinter, plättar i luften och små, söta kottar ger vårkänsla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar