26 februari 2014

Bokrea!

En utslagen bukett blåbärsris och en hög med böcker fyndade på bokrean igår! 

Det känns så härligt att ha ett lass med böcker som bara väntar på att plöjas. A är bokmalen nummer ett är hemma men jag har fått ett riktigt uppsving i läsandet jag med och det känns jättekul att blanda upp skollitteraturen med andra böcker. Kom precis hem efter en sväng till bilverkstaden för att boka en tid. Trodde att jag skulle få lämna in bilen redan idag men tydligen var vår lagning en beställningsvara så jag fick åka hem igen lite snopen. Tänkte skumma några vetenskapliga artiklar och dricka en kopp kaffe innan det är dags att cykla iväg till jobbet för veckans andra och sista jobbpass. Längtar massor till ikväll för då har jag en träningsdejt på gymmet med min kära man!

Hoppas att ni får en mysig onsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar